yey!

Le sinnesstämning de optimali :)
Hopp.. då satt man på tåget hem idag då, sjukt trevlig kväll. Efter seminariet (peppende som vanligt) så umgicks jag med sebbe i några timmar innan tåget gick. Kungshallarna är inget för er som är känsliga för oljud vill jag lova hehe.. Men fiket efter ner vid birgerjarl (ej helt säker, ngnstans där)  va supermysigt, även om de inte var så lugnt där heller.. aja..

Träffade en dam nu som klev av i uppsala som håller jobbar på ngt filminstitut som jobbar med producenter och godkänner finansiering av deras projekt och ger stöd osv.. sjukt kul då adde jobbar med killarna på filmstudion i falun som just nu kör igång ett projekt i form av ett helt varumärke med barnfilmer och spel osv.. som typ alfons lr bamse.. ett helt tema liksom.. som började i en dröm som chefen hade och som idag är ett projekt där han som snackar på allsång på skansen (fråga mig inte om namnet) har en roll i rösterna :D fett kul sammanträffandedå dessa idag jobbar typ utan lön med de projektet och verkligen skulle behöva lite skjuts på vägen.. även om de inte verkar va ngn fel på drivet i bossen där men aja...

Jag la in ett fint ord för dom iaf och bad henne hålla utkik efter dom :D kör hårt boys!!

Sitter för tillfället och går igenom mr. wengruds rekommendationer på tradinglitteratur som jag fick.. amazon går varmt här i den dragiga tågvagnen hehe ;)

Imorrn e de lunch med Johannes också.. sjukt kul att få en skjuts i den personliga utväcklingen och ska även snacka lite projekt med han ;) top secret..
Pralin för er paparazzis.. men kom ihåg.. de kan vara en fint xD

Nu ska jag återgå till köpandet..

De va allt!

ciao.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahahaahahahahahahhaah

2009-03-10 @ 00:18:27
URL: http://nathaliestjernqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0