life.

Att prata och umgås med likasinnade är stimulerande, men att befinna sig i miljöer med en massa likasinnande är steget bortom.. kommer kännas skummt att komma hem :)

Efter att ha tröttnat på att gå på stan och vänta på tåget så satte man sig här på waynes med en espresso och en scones och njöt an belåtenhet :P Anledningen till att man inte är hemma är att jag koncentrerade mig mer på att prata med sebbe igår än att sätta mig på rätt tåg, vilket resulterade i att jag fick sova hos han i bromma och gott beställa en ny biljett hehe.. menmen, inget att sura för, tur att man inte var i skåna lr ngt så biljetten var 10ggr dyrare..

..och så var tygsneakerserna inköpta för sommarn då. najs.:)

Måste bara säga att jag pratade med killarna på CMC om min idé ang. Ungatraders.. och dom var väldigt intresserade av ett samarbete. såå jag e glaaad hääst :D

Dags att repitera lite från igår, bollinger och MACD mot crude.. sen kila iväg till tåget.

hörs snart.

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0