.....

jahaja.. då var en dag till över och man funderar på vart livet skulle ta vägen om man skulle få för många av dom där "deactivated - dagarna" (syftar på mina två senaste)..
precis som med allt annat så skulle väl man vänja sig vid dom och dom skulle till slut ingå i gruppen "vanor som vi tycker är bekväma".. sen skulle man ha alla anledningar i världen varför man inte skulle ta tag i saker.. tänk bara hur många det händer för :)
Som tur är så kravs det iaf i början att man gör ngt som aktiverar en positivt, typ som ringa en vän.. löser det mesta i sinnesväg har jag funderat fram :D

I lördags tog jag en välbehövlig myskväll på Rådhuskällaren med syrran och pratade om både det ena och de andra.
Love på dig ska du veta! såå himmla glad för din skull ang lägenheten förresten :) sen att vi är typ grannar försämrar ju inte saken.

Föresten kunde jag inte låta bli att uttrycka den  glädje som infinner sig i bygget just nau ;D anledningen är hemlig men bra är det..

Anmälde mig på ett till seminarium på Investtech den 19e.. så jag har kommit på mig själv att vara pendlare nu för tiden hehe:)

Gaash!! sjukt pepp man är då! !a maj är det Austria med Johan myfriend och hälsa på den halvan av släkten och chilla på dom där superba utefiken med utsikt över Donau och våren i kropp och själ :D sug på den ni.. nu anser jag mig dessutom mer intresserad av dom där klassiska sevärdheterna som finns i Wien än man var när man va liten...
kommer bli vääldigt trevligt..

nu ska jag kolla på en körkortsteorifilm, men först ta en lång dusch..

sleep tight, skip the fight.

ciao.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

tja man !

2009-03-09 @ 23:18:04
URL: http://nathaliestjernqvist.blogg.se/
Postat av: Nathalie

tycker du att jag ser ut som en rysk utbytesstudent i min mössa ?

2009-03-09 @ 23:38:22
URL: http://nathaliestjernqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0