Vaknade..

..av att johan ringde kl 9 typ, och han trodde nog att han ringde sent nog, men icke då.. inte för en person som kom hem vid 5 och la sig först vid halv 6 xD så ska man ringa tillbaka då satt han i kyrkan den stollen hehe :D

I förrgår morse så blev man lite fundersam/ nervös, när en kompis skickade en länk till en artikel på idg.se där det stod att en grupp hackers hade skumpat in på antipiratbyrons hemsida, där man skrivit budskap ang. piratebay utredningen.. en grupp som kallade sig Den Nya Generationen... oh vaddå kul att vår organisation www.dennyagenerationen.se ska förknippas med hackers. Snackade men chefredaktören för idg sverige och han försäkrade om att de inte skulle bli ngn stor grej av de.
All reklam är bra reklam skämtade jag och han skrattade :)
 
Fest igår:) "Off the Hook" @ Arleroths.. trevligt trevligt! Skönt när det kommer folk och tar initiativ till hemmafester av den grövre kalibern tycker jag.. Thx, och gör de igen! :D
Inga bilder dock från mig, min kamera var av hela kvällen. :/ fast kommer nog lite på fb från Jens och Emil iaf..

Funderar på hur många ggr man kommer få neka till alkohol på fester nu under ett halvår :P blir nog svårt att hålla räkningen hehe..

Nej, nu ska jag ta tag i den här dagen också, så man inte slösar bort en hel sådan genom att sova och slöa :)

vi hörs!

ciao

Kommentarer
Postat av: Mandy

ja precis.. Mandy lite kocko och cenil swom vanligt.. ^^ Men nu ska jag väl komma ihåg..



-> Målen.. jag somnar tidigare på kvällarna, äter saker som är bra för mig... så jo det rullar..



Jag jobbade till 4 i morse... bajs .. men sov ganska länge iaf!! ^^



Gör du då plutt?

2009-02-22 @ 13:04:12
URL: http://amandarieem.blogg.se/new
Postat av: Mandy

hah ja okej då "gubben".



Mja asså jag hakar väl på ut men tar det lurre med SPRITEN!



Nthalie, nej det har hon inte.. hon är för kort :S Men jag tycker också att hon ska det!! :D:D



Jasså ja kom hit bara!!



Jag har ju lillasyrran hos mig så! Full rulle är det!!

puspuss

2009-02-22 @ 14:10:45
URL: http://amandarieem.blogg.se/new

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0