pepp.

Nog har man vetat att man är på rätt väg, men få saker bekräftar det faktumet så mkt som när man träffa folk som delar ens intresse..
kom nyligen hem från CMCMarkets i sthlm där jag var på seminarium.. grejjen är att det var rätt grundläggande om MarketMakerplattformen, men jag lärde mig trots allt lite.
Never outshine the Master untill you pass him in knowledge.
Mkt insprierande och roligt!
Nästa vecka är det riskhantering (med 5% kapitalkrav är trots allt CFDer ganska riskfyllt..) och veckan efter det är det TA och ett personligt möte med en trader för lite mer djupdykning i vilka taktiker och indikatorer som passar bäst för mig och plattformen..
Najs :D

Har suttit på tåget i sammanlagt 7 timmar idag och man märker direkt hur mkt mindra man behöver äta. Gym dirr på morgonen imorrn. :)

Btw såg the secret på vägen hen på tåget och den bör alla se då det är en mycket grundläggande, men dock så okänd kunskap eller "lag" som behandlas i den.. en definite must see..

Missade mys på Rådhuskällarn med sköna lirare idag :/ illa ,men de kommer fler ggr..

Dags för snarkofagen snart så :)

Vi hörs!

ciao.


Kommentarer
Postat av: Mandy

ta kontakt med Pappa ^^ han vet .. han känner allt folk innom det området.. 070-3082688 hälsa att jag tipsa så är han snäll ^^

2009-02-25 @ 23:56:14
URL: http://amandarieem.blogg.se/new
Postat av: Mandy

Roger! :D

2009-02-26 @ 00:04:15
URL: http://amandarieem.blogg.se/new
Postat av: Mandy

Ja jag ska "pappa" ^^ Jag har dock sovit hela dagen för jag hade fett ont i magen i natt och spydde och skit så fick inte en blund... Fucking magsår..här sköter jag mig jättebra och det bli värre.. ORäTTVIST!!!!!!! Men men ska väl vila lite iaf.. får se om jag somnar.. :S Ska till doktorn ocha poteket i morn..

2009-02-26 @ 00:16:49
URL: http://amandarieem.blogg.se/new

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0