Note.

noterat idag:
- Pratade med hyresvärden, och jag får reda på imorrn om min lilla incident där en annars mkt uppskattad YSLflaska föll rakt igenom (!!) handfatet, kommer innebära att jag får pröjsa flera tusen lr om de står i papprena när jag flyttade in för ett år sen ngt om sprickor.. vilket jag e osäker på..

- Långa uppvärmningar e najs, men när det resulterar i ett aldeles för långt benpass, så kan jag räkna med att gå som en knullad jagvetintevad imorrn.. hmm kul med de i sthlm, kommer dår in på kontoret och bara... "ehm ursäkta mig.." Xd nejdå, så farligt e de nog inte, men ont lär de göra..

- Pratade med min faster ang. min och johans österrikeresa (grönt för den btw) och jag noterade att jag har varit för dålig på att underhålla min tyska, så jag behärskar nog engelska bättre för tillfället :S ..hey sucker, vart har du dina gener igentligen??..
 
- Ingen Semla blev det idag.

- Den enda grannen som jag pratat med på ett helt år är den som precis flyttat in, och de var igår...

- Skönhetssömn ala hämta in förlorade timmar må kanske inte funka som man har hoppats, men guu va skönt de e.. vaknade precis :)

ChillaGunilla folk.

see u
ciao.

Kommentarer
Postat av: Mandy

handfatet wtf?haha asg!



Gör du nu då hjärtat??



Ont i benen ?? ^^



2009-02-25 @ 10:23:58
URL: http://amandarieem.blogg.se/new

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0