Hey.

..känner mig supermedgörlig idag faktiskt, lr ja..

äsch, lite ändrade planer bara.. chill hos mig blev chill hos johan plus stressandes efter ett hårt gympass för att hinna till bussen, pga att killen glömt att han hade fotboll..aja. Så nu sitter jag i min ensamhet, men ska kila in och ungås med föräldrarna tänkte jag:) de hembakta brödet är nog klart snart *mys

imorrn bitti blir det frukost på icamaxi (!!) pga ngn bokrea.. kajsa gav förslaget på festen så jag och johan skumpar dit :D

När johan kommer hem nu, så blir det Slumdog Millionaireoch, just det, bröd :P

Vi hörs.

Chill.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hej

2009-02-23 @ 22:28:46
URL: http://nathaliestjernqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0