halvtid.



Astom Martin DBS
..ligger på top 3 vackraste bilarna på min lista nu iaf :)

hey, glömde säga att hemfärden igår blen rätt nervös.. eftersom taxin körde med punktering från Helsingberg till centrum haha :D
lite halvskojj liksom.. "jag ska bara ut och sparka av snö" .. jag bara, jo tjena.. hela bilen skakade.. fick mig att tänka på när jag åkte traktor en gång när jag var liten, en sån där riktigt gammal sak :)

Endorfiner is the shit säger jag, men börjar däremot fundera på om man vant sig, för man märker inte behagligheten efteråt på samma sätt som innan. Nu har man de typ 24 7 hehe nejdå.... men nästan ;)

Dagen tips: Flädersaft, men inte som de e utan häll ner citrondricka i.. och för er alkisar kan ju en BacardiLimon som bas och fill-it-up med just fläder vara en megahit :) testa redan idag... försäljargabriel go kill yourself haha:D

nej nu ska hygienen upp en våning..

hörs snart
ciao.

Kommentarer
Postat av: Mandy

ja den bilden va ju ful ^^ Jag SVIMMAR!!



Vet du.. jag e brunett nu!! DEN DU!!!!!



NEj vet inte vart alla kommentarer kommer ifrån skit jobbigat att svara på alla! bläääää!



pusspuss

2009-02-22 @ 21:23:39
URL: http://amandarieem.blogg.se/new

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0